جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : maryam

شهر زيرزميني کاريز

قنات جزیره کيش بيشتر از ۲۵۰۰ سال عمر دارد و آب شيرين آشامیدنی مردم جزيره کیش را تامين مي‌کرده است، این قنات از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قناتهای مناطق مختلف ايران نيست‌، با توجه به کم شیب بودن جزیره کیش، طریقه هدايت آب‌هاى زيرزمينى به روی زمین در كيش بسيار مهم بوده است و نشان دهنده این است كه مردم ان زمان از روشهای پیشرفته ای براى حفاری قنات استفاده مى‌كردند.

مسافران تور کیش زمستان 94 می توانند از این جاذبه دیدن کنند

 

alt

 

 

پارک میرمهنا کیش

 

پارک میرمهنا کیش در سال 1385 در شمال جزیره کیش ساخته شد و اسکله تفریحی میرمهنا نیز  در آن قرار دارد. اسکله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی  باعث شده که  تور کیش 94 این پارک به دو بخش مجازی فاز یک و فاز دو  تقسیم شود.فاز یک پارک مساحت حدود 41 هزار متر مربع دارد که دارای مسیرهای پیاده رو، آلاچیق ها و محل های پخت کباب و پارکینگ می باشد و  بیشتر اوقات در انتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان به تماشای لاک پشت های آزاد پرداخت و در زمان های مجاز می توان در آنجا ماهی گیری کرد. فاز دو  دارای مساحت حدود 50 هزار متر مربع  می باشد جنب مسجد جامع سفین و محله بومیان تور کیش تعطیلات دی 94 قرار  گرفته است. در اسکله این پارک چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده  است و مسافران تور کیش می توانند با قدم زدن بر روی این اسکله  مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی  ایران را مشاهده کنند.

 

 

پارک میرمهنا کیش

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: